måndag

Sitter och kollar på guldbagge galan som jag förövrigt missade första timmen av. Våra treor på ackis är med och dansar, får kolla på svtplay sen.

Och ja jag gör precis som alla andra, vaddå undrar ni? Jo jag sitter och klurar på mitt tacktal. Jo men det gör jag varje år, varje gala jag ser på för ni förstår jag har ju andra planer för mitt liv än att bara dansa. Jag har en heeel låång lista med saker som ska vara avklarade innan jag dör och med på den listan finns b.la att spela huvudrollen i en film (som jag sen ska vinna en guldbagge för, eller varför inte en oscar?) och släppa en skiva som jag naturligtvis vinner en grammis för som bästa kvinnliga artist. Ja som sagt jag har många saker som ska klaras av i mitt liv och då måste man ju vara förberedd redan nu med ett tacktal!



Precis såhär ska jag se ut när jag vinner priset.


Ja och detta inlägg får ni ju ta med en nypa salt...

Kommentarer
Postat av: Tessy

Haha, vad rolig du är Johanna! :)

2011-01-25 @ 10:48:11
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0