torsdag

Idag blev visst ingen bra dag. Har legat däckad i soffan sedan halv två ungefär. Vaknade upp med världens huvudverk efter en dålig nattsömn imorse. Men vad fasen tänkte jag och slängde i mig en huvudverkstablett och åkte till skolan en timme tidigare för att repa till föreställningen. Men huvudverken ville inte gå över och kände mig mer och mer hängig så efter sista anatomi klassen och ha kollat på treornas jazz lektion så åkte jag hem och total däckade i soffan.

Har hunnit med att kolla på världens sämsta film med, ingen jag vill tipsa om trots att det var en dansfilm. Klyschigare film får man leta efter! Step up var det som ni säkert sett alla dansare, men jag blir så frustrerad! Varför måste alla dansfilmer gå ut på att det är en kille från det fattiga ghettot som dansar street och träffar rik överklasstjej som dansar balett där han i slutet får över henne till streetsidan. Varföör? Kan de inte komma på ngt nytt snart? Eller kanske tvärtom någon gång. En fattig brud från ghettot som träffar rik kille som dansar balett och får över henne till balettsaidan? Varför ska det alltid vara street dansen som vinner i sådana här filmer? Nä fy inget att rekommender och knappt några dansscener heller, bara klyschiga replike och förutsägbara scener!

Får se hur jag gör imorgon, har ingen feber men huvudet känns som feber och kroppen är helt slut, fattar inte vad det är så frågan är om man ska pallra sig till skolan imorrn? Vore skönt och gå och bara köra gärnet sista timmarna innan lov, men pallar kroppen eller har den redan tagit lov?

Nu big brother, jag älskar skit TV!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0