torsdag

Just nu har jag tvätttid. Och ja ni vet hur bra jag brukar vara på att tvätta. Jag brukar mest glömma bort det hela tiden och komma på klockan elva att jag inte ens tagit ut tvätten ur maskinen och så får det hänga tvätt i hela lägenheten hela natten. Men idag har det gått bra, jag har ställt klockan för varje tvätt så jag kommer ihåg att springa ned och byta.

Känner att jag är lite blogg dålig just nu. Längtar mest till sportlovet och räknar ned dagarna och försöker mest överleva varje timme fram tills dess. Hoppas fortfarande på att det blir London på sportlovet, saknar min Maja!
Imorgon har vi föreläsning i street av Il Cosby, en av typ två i världen som är professor på riktigt i street. Ska bli mycket intressant!

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0