tisdag

Tänkte testa det här med tidsinställda inlägg här på bloggen så får ni lite mer att läsa om på dagarna, eftersom jag är så fantastisk på att mobilblogga. Så medan jag sliter och svettas i skolan ska ni få läsa lite om mina favorit TV-serier TV nörd som jag är och why I love them! Varsågoda!

Familjen Annorlunda Herreguuud hur klarar de sig? 10 barn liksom, jag som tänkte ha MAX två barn och som knappt klarar av att få tid över till mig själv och min boyfriend är ju helt fascinerad av dessa superkvinnor!

Mia och Klara Alltså den bästa humorserien ever! Jag är förövrigt ett fan av komediserier som ni lär märka

Desperate Housewifes Behöver knappast någon förklaring, kan vara bland de bästa serierna som skapats

Grotesco Ännu en briljant humorshow

Halv åtta hos mig Brukar tyvärr infinna sig under tiden jag själv äter middag vilket betyder att mina egna middagar alltid smakar lite sämre när jag ser deras fantastiska. För övrigt det enda matprogram jag tittar på då jag inte är så intresserad av mat.

Hipp Hipp En klassiker

På spåret Faktiskt riktigt bra efter programledarbytet. Dock vore det ju roligare om man kanske någong gång kunde ta en stad de åker till...

Grey's Anatomy Ok kanske inte mitt favorit men det funkar fortfarande.

Solsidan Behöver heller ingen vidare förklaring va?

Svenska Hollywoodfruar Alltså Maria Montazami <3

Vänner Alltid bra efterskolan nedvarvning

Family Guy love love love

Och så till det bästa någonsin, alltså min favorit serie ALL TIME...

Sex and the city Såklart! Kan vartenda avsnitt, varenda replik, I love it! jag är ju t.o.m. så gammal så jag hann se säsong 4,5 och 6 när det gick på TV. Nu står boxen på sin hedersplats i DVD hyllan!


Så till sist några program jag inte gillar..

Byggprogram herregud hur många finns det egentligen? Bygglov, äntligen hemma, roomservice, byggfällan, fuskbyggarna, arga snickaren ZZZZZZZZZ, ja somnade visst till lite där av tråkighet!

Bilprogram Jag har ju en pojkvän som tyvärr är bil och motorcykelintresserad vilket betyder att kanal9 och Top gear går varmt här hemma ZZZ igen...

Sveriges värsta bilförare Jag tror inte ens jag ska börja, jag blir bara arg!

     
                                           Ena av favoriterna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0