tisdag

            
           Fina Stockholm

Idag har vi haft öppet hus på skolan vilket betytt att det har sprungit en massa folk in och ut från klasserna och tittat idag. Både på gott och ont. Jag är så fruktansvärt trött i kroppen just nu vilket betyder att jag inte presterar på topp på klass. Imorse vaknade jag med en sådan molande värk i höger lår så jag fick upp och ta en värktablett det gjorde så ont. Tänk er den värsta växtvärken ni haft typ gånger tre!! Har aldrig varit med om liknande, men jag antar att kroppen börjar säga ifrån nu. Men å anda sidan då med publik på klass så kommer det fram någon jävla sparlåge energi som gör att man ändå orkar ta sig igenom klassen som jag kanske inte hade gjort om de inte hade suttit och tittat!

Imorse började vi dock dagen med ett litet styrke test som James hade fått för sig att göra med oss, kul! Man skulle göra olika övningar på olika redskap och så satte han en siffra mellan 1-5 beroende på hur stark man var, ännu mera kul! Och jag var tydligen svagare än jag trodde. Jag som tränat en massa baksida lår på sistone trodde nog att jag skulle få en trea på alla övningar men tji fick jag. En två fick jag på en övning, typ sämst i klassen, ännu ännu mera kul! James kommentar "You look like a strong girl but it can be those small muscles" Haha kul och höra. Det enda som var positivt var den sista övningen som jag fick 4+ och 5 på. Det var den enda övningen av alla som vi gjorde som jag faktiskt har tränat på i träningsrummet. Ja så nu blir det boll och rull träning i träningsrummet minst två dagar efter skolan framöver! Jag ska baske mig inte vara svagast i klassen på någon övning!

Imorgon får ni se vad jag gjorde hos tatueraren idag....


Kommentarer
Postat av: Elina

Vad du kämpar :) men du..håll mig inte på sträckbänken, vill se tatoon nu!!! :)

2011-02-23 @ 13:00:49
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0