söndag

Upptäckte förut att jag igår hade mer än dubbel så mnga besökare än vad jag brukar ha på en dag. Hm kollade runt på mina kompisars bloggar för att se om någon länkat till mig, men icke. Så nu undrar jag vad ni nya läsare kommer ifrån? Vore kul att veta.

Nu väntar iaf en sköön vecka i småland hos föräldrarna för att bara slappa, hänga, äta gott, kolla på tv, film, läsa bloggar, spela syrrans sims, åka till stallet, leka med syrran hundvalp och bara vila upp min övertränade kropp så att jag är fit for fight för period 4 sen i skolan med Jennie Widegren, instudering och rep till föreställningar. Nice!

               
Och förresten, ge mig Sommar NUUU..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0