söndag

Idag har jag haft en riktig fixar dag. det behövs verkligen ibland. Hade en hel hög med grejer som behövdes göra och eftersom mitt sportlov börjar nästa helg som jag kommer spendera hela veckan i småland och sen London helgen eftfer det så var det skönt att få allt gjort. Såhär duktig har jag varit

planerat mat för veckan
storhandlat
städat
bytt lakan
tvättat
betalat räkningar
bokat London resa
gjort budget för London och veckorna framöver så att det kommer gå ihop sig
hämtat skor som jag skickat efter på posten
lämnat en massa grejer på återvinningsstation
skickat in tidrapport för jobbet
sökt sommarjobb
sorterat tvätt


Öch ja sökt jobb alltså, gud vad jag hatar det. Jag kommer inte få svar från mitt förra jobb förrän om ca en månad om de kommer bheöva mig i sommar eller inte och tills dess måste jag hålla på och söka en massa andra jobb ifall att jag inte får något där. Och jag haaataaar det! Det finns typ två sommarjobb ute på arbetsförmedlingens hemsida, så var ska man hitta jobben? Jag har aldrig sökt sommarjobb i Sthlm innan efetrsom jag alltid jobbat på det stället där jag vart hela året. Hur fasen gör man? Snälla läsare har ni några tips om var eller hur man söker bra sommarjobb i Sthlm så hör av er. Eller om ni har några bra tips på vad jag kan söka, please help me. Jag måste bara ha ett jobb i sommar, har verkligen inte råd att gå arbetslös i två och en halv månad!

Kommentarer
Postat av: Marie

Posten...:)

2011-02-21 @ 18:25:15
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0