onsdag

Har precis tagit en asvarm dusch för att på ngt vis kanske mjuka upp mina stackars muskler. Massagen som jag skrev om förut gjorde verkligen totalont och mina lår muskler har gjort så ont hela dagen. Tänk er den värsta träningsverken ni har haft någonsin, ungefär så har det känts hela dagen. Jag håller ju på att rehaba mina baksidor nu med för att avlasta framsidorna vilket gör att jag är total stel i dem med eftersom jag tränar dem så mycket. Tänkte lägga upp några bra övningar sen någon dag som jag gör för mina baksidor. Det är super viktigt att träna alla muskler i benen både insida, utsida och baksida för att undvika att bli för dominerande på framsidan som jag är. Speciellt som dansare då vi står och lyfter våra ben flera timmar varje dag!

Nu har jag gjort en härlig deal med mina pojkvän att eftersom jag var duktig och lagade mat idag fastän jag var kvar en timme i träningsrummet efter skolan så ska jag få lite skööön massage för en gång skull.. Mjauuu så nu ska jag njuta lite!



Sånna här baksidor tänkte jag träna upp till så småningom, det är ju så sjukt snyggt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0