Who's that girl

Så igår hade vi sista föreställningen för i år. Och jag gjorde ju världens tabbe. Hade sex st som skulle komma och kolla på mig sista dagen, bl.a. min pojkvän och min kompis Maja som vart i London ett halvår och nu precis kommit hem till Sverige på jullov. Ja och tydligen så är ju jag den enda på hela skolan som missat att man i år kan boka platser på webben och sen hämta ut innan föreställning, och eftersom det inte vart slutsålt en enda föreställning på hela veckan trodde jag det var stenlungt och hade inte förbokat!

Det var det dock inte! När jag kommer till skolan klockan fem så får jag veta att hela föreställningen är slutsåld och ingen av mina hade ju bokat! Fick lite smärre panik eftersom det var sista föreställningen och sista chansen. Så för att göra en lång historia kort så kom iaf fina Maja, hennes kille och Nicke och stod och väntade en halvtimme för att se om någon inte hade hämtat ut bokade biljetter så dem kunde få en. Till slut fick vi tag på en biljett så Nicke fick gå. Blev så himla besviken, hade längtat efter sista föreställningen hela veckan då alla mina åskådare skulle komma.




Så ja
, min gårdagskväll blev inte så bra. Till slut körde vi iaf en extra föreställning klockan halv nio på kvällen för att det var såå många som inte fick plats men mina åskådare åkte hem innan första, inte så kul att sitta på ackis och vänta i nästan två timmar på nästa förestllning :(


Men NU har jag iaf jullov efter sista underbara klassen med Zain idag! Sååååååå kul! Och jag ska njuta varenda sekund av detta lov! Är så sjukt trött i både huvud och kropp nu så jag trodde aldrig man kunde må så här. Gråter för minsta ting och att titta på musikhjälpen nu är inte så lätt. Börjar tjuta varje gång någon har skänkt en krona för att inte tala om när en liten kille ringde in och berättade att han skänkte sin veckopeng till förmån för radiohjälpen. Alltså förstå om jag bölade?!?



Ikväll vankas det födelsedagsfest för två fina klassisar och som ni vet ackis fester is the best! Så klackarna i taket, nu kör vi!!
 


 

Mina favoritkillar Jason och Dregen. Glöm inte att skänk en liten slant till musikhjälpen, tillsammans kan vi göra något bra :) De har redan samlat in 7000000 (!) miljoner! Kolla in på svtplay, svt2 eller P3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0