Taking a vacation

var det snart en hel vecka sen julafton och jag har inte hunnit slänga in alla bilder än. Nicke tog ju så helsikes mycket bilder hehe. Nä men lite till idag och så några imorn också sen är det klart :) Sen är det dags för nyårs bilderna haha. 

Njuter till fullo av mitt skäna jullov. Går upp runt elva tiden, kollar lite film till frukost, går en runda på stan med mamma, kollar lite mer film, läser lite och myser med Jeko. Tur att jag har Jeko, tar en promenad med honom varje eftermiddag, hade jag inte haft honom hade jag blivit helt förslappad på det här lovet. 

Igår körde vi lite tacomys med mina barndomstjejer. Blev en hel del nostalgisnack som alltid med oss, alltså ridläger och kaninklubbar och allt vad vi höll på med när vi var små. Saknade resten av gänget bara Lovisa, Ida, Tildus, Sofia och Michaela. Måste dra ihop en reuinion i sommar det skulle vara mys!

Men så några fler bilder frå julafton

 
                                                    Maaaat
        

        

                                 Kusinerna och mamma kollar Kalle
        

                                            Vi var visst snälla i år
        

                                      Rasta Jeko och gå på dass
        

                                                  Jeke mums
        

                                        Kusinerna framför granen
         

                                                        Mysigt
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0