Svansjön

     

Som ni förstår på bilden så har jag vart och sett svansjön idag på dansen hus. Jag säger bara Anna Näsström och Daniel Koivunen, de var de stora stjärnorna i hela föreställningen. Men annars var den sjukt bra som vanligt när Benke korrar! Hade också sådan fantastisk tur att jag satt på andra raden så man kom verkligen nära dansarna. Gå och see, det är snart slutsålt!



Igår kväll var jag ju som sagt ute med klassen. Efter en fin förfest hemma hos Jackie så drog några av oss vidare till "Aveny" och mötte upp ett gäng av ettorna där. Och precis som jag sa igår så är ackis bäst i världen på att festa. Meningen från Keshas låt "Tik tok" stämmer sååå bra in på oss "The party don't start til I walk in" Alltså seriöst satte vi fart på hela det där stället. Innan vi kom var det i princip tomt på dansgolvet. Sedan kom vi in, typ 15 dansartjejer och 1 kille och började dansa. Ca 5 minuter senare hade vi fått en hord av fans i en ring runt oss. Vi är bäst! Kommer sakna världens finaste klass under lovet, puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0