Inspirationsbrist

Har tyvärr alldeles för lite inspiration i skolan just nu för att skriva något om det. Känner mig inte på bästa humör och känner mig mest allmänt sämst just nu. Min stora räddning just nu är jazzen, så sjuuuukt kul. Vill aldrig att vi ska sluta ha Julia, I loove her! Men som sagt i brist på roliga saker att skriva om skolan så slänger vi in en liten lista som jag hittat på en massa bloggar senaste veckan :)

By the way gör småland i helgen, så.jävla.skönt!

1) VAD GJORDE DU FÖR TIO ÅR SEDAN?

För tio år sedan var jag tretton år, skulle snart fylla fjorton. Gick i sjuan på Vimarskolan i Vimmerby. Hängde med mina bästisar Tilde och Ida som nog spenderade mesta vakna tid i stallet. Hade börjat upptäcka dansen på riktigt och fick bli dansledare för barngrupperna Var som de allra flesta fjortonåringar osäker och lite rädd för att inte passa in och vara "cool" som man skulle vara då i sjuan.

2) VAD GJORDE DU FÖR ETT ÅR SEDAN?

Höll nog i största grad på att räkna ned till mitt första jullov på ackis och förbereda mig på lussespexet som var fantastiskt kul att göra :)

     



3) FEM SNACKS DU GILLAR?


- Geischa
- Ostbågar
- Sourcream&onion chips
- Lakritsfiskar
- Marsipan



4) FEM SÅNGER DU KAN HELA TEXTEN TILL?


- Gårdakvarnar och skit - Håkan Hellström
- Someone like you - Adele
- Last Christmas - Wham
- The botten is nådd - Timbuktu
- Don't stop believin - Journey

5) FEM SAKER DU SKULLE GÖRA OM DU VAR MILJARDÄR?


- Köpa en lägenhet i Sthlm, New York och London och flyga emellan de tre städerna hela tiden
- Enbart jobba med dans och musik hela livet
- Resa, resa, resa
- Ha tid att umgås med min familj och mina vänner
- Skänka en massa pengar och volontärarbeta

   
                   På den här gatan i NY skulle jag köpa en lgh

6) FEM DÅLIGA VANOR?


- Dålig på att höra av mig till mina vänner
- Högljudd
- Dålig förlorare
- Alldeles för egoistisk i vissa perioder
- Flyr när saker blir för "tryggt och stabilt"



7) FEM SAKER DU GILLAR ATT GÖRA:


- Resa
- Umgås med mina vänner
- Dansa
- Läsa en bra bok
- Slänga mig i soffan efter en lång dansdag och stänga på datorn :)



8) FEM SAKER DU ALDRIG SKULLE KLÄ DIG I, ELLER KÖPA:

- Jeans med brodyr
- Partytoppar
- Cowboyboots
- Små smala solglasagön á la 2003
- Två toffsar på varsin sida av huvudet
 

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0