Dance art

Första föreställningen avklarad, så skönt! Det gick bra men jag har inte riktigt känt mig helt ok idag. Känns som om jag har en förkylning på G i kroppen. Har hängt i skolan hela dagen idag. Först hade vi jazz med Therese Fernström, såå kul gjorde en asfin koreografi till "Snäll bli min igen" med Veronica Maggio. Den här veckan har vi bara en klass om dagen och då får vi välja mellan jazz, modernt och balett. Jag väljer såklart jazz och imorgon ska Zain Odelstål hålla i jazzen. Awh kommer bli awesome, han är så sjukt grym och kör riktigt cool lite kommersiell jazz som jag älskar och inte kört på hela tvåan :)

Blev glad idag iaf efter föreställningen för jag fick så fina ord från många, dels från en klasskompis, en f.d. klasskompis som var där och tittade samt min jazzlärare från ettan Adrienn som sa att hon tyckte det hade hänt jättemycket med mig nu i tvåan, så kul! Och såklart fina Linnea som inte alls tycker jag är "Miss Metallica" som Val ibland kallar mig. Fina ni, tack jag blir så glad.

Nu ska jag sova, jag är så trött och jag vill inte bli sjuuuuk..


Här kommer en koreografi av Zain, här från ackis proffsklasser, sånt här vill jag göra imorn.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0