Monday glory

Vilken skitdag det blev :/ AWhh vaknade upp med urinvägsinfektion imorse och fick åka direkt till akuten här på Lidingö. Fy fan det är verkligen värsta känslan ever! Satt på toan i en kvart och så fort jag tänkte resa mig så kändes det som om jag skulle kissa på mig :/

Men fick lite panik av att sitta hemma och första riktiga lektionen med Val kunde jag inte missa. Men mina klassisar tvingade mig att sitta. Får ju egentligen inte träna under tiden jag äter pencillin vilket är till söndag. Men jag tog mitt förnuft till fånga och satt ändå. Vilket jag kommer få äta upp på onsdag då jag måste lärt mig ALLT som han gjorde idag :/ Tänkte sitta imorn med sen ska jag fan dansa!

       
                             Bild från i lördags som fina Anne i klassen fotat

Kommentarer
Postat av: Marie

Nej men lilla vän inte nu igen, vilken osis...:( Hoppas att du snabbt kryar på dig nu när du fick pencillin så snabbt.



Massor pussar och kramar mamma!

2011-08-30 @ 22:32:38
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0