Nah neh nah

Sitter på tåget mot småland igen. Måste fixa med min bank reklamation nu när jag hämtat polisanmälan i Sthlm. Ska bli skönt att vara hemma också lite de sista dagarna innan allvaret sätter igång igen. Kommer nog inte kunna åka hem så mkt i höst p.g.a Lena PH giget och NY resan, så det är bäst att njuta när man kan. 

Igår var jag iaf på ackis igen för första gången på typ fem veckor. Våra kort i foajèn satt nu som åk 2, så jäkla gutt. Tog klass för Val med som vi kommer ha period ett nu i tvåan. Ni som hängt med i min blogg länge vet nog att Val är en av mina favoriter all time, tog en massa klasser för honom året innan jag kom in. Var galet kul att ta hans klass igen, har inte gjort på över ett år men uppvärmningen satte sig ganska snabbt och hans snabba sätt att lära ut koreografier och diagonaler med! Blev för första gången faktiskt riktigt sugen på att börja skolan igen, det kommer bli så kul att se alla, börja dansa igen och sist mn inte minst NOLLNINGEN :) 

Men som jag utlovat merbilder från WoW, här från dag 2

        

                     Howlin Pelle i The Hives fick hela publiken att sätta sig ned.
        

        

                                                  Fleet foxes
        

                      Victors älsklingsbild "Det där var ett riktigt kodac moment"
        

                                                   ROBYN!
        

         

        

                                       Så.jävla.mycket.folk.hela.tiden!
         

                                  Fullmånen kom fram precis till PRINCE!!
        

        

                                     Sen exploderade det till "Purple rain"
        

                                     Det var ordagrant ett "purple rain"
        

                            Sen drog vi och klubbade på favoriten Park Lane
        

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0