Rainy days

Idag har jag skrattat högt åt den HÄR bloggen, sjukt kul!

Annnars har det mest regnat ida. Jag har fixat reklamation på banken och nytt kort till körkortet som jag måste skicka efter. Pust. Som jag utlovat kommer de sista bilderna från WoW, här från sista dagen

                                                      Kön in...
          

                                            The tallest man on earth
         

         

         

                                        hängde lite med Måns Zelmerlöv..
         

                                                      Posing
         

                                                       Pulp
         

         

         


          

                                        Så äntligen dags för Kanye West
         

          

                                             Kanye med hans ballerinor
         

                              En tjej stannade kvar och gjorde ett GRYMT solo!
         

                                           Sen klubb röj på park Lane
         

                                                 Rebecca&Fiona
         

                                                  We <3 Gbg
         


Så just det, skulle ju ge er lite skvaller som jag noterade på festivalen. Spottade Ein Klings ex Gustaf Törling med armarna om Sahara Hotnights Maria under Prince konserten. Elin som ju sägs ha dumpat Gustaf på mail för Acnes vd Micke Schiller såg vi också, dock ensam. Såg ut som om Gustaf hade det trevligast av det gamla paret..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0