House of shapes

Vilken lång dag det har vart idag med. Är så fruktansvärt trött, men glad. Det är skönt att vara igång igen men stackars kroppen fick nog en liten chock. Har idag haft fys, modernt och sen fångarna på ackis med ettorna :)

Fångarna på ackis var för övrigt askul! Synd att inte vi fick en sådan nollning. Men det är ju bara för att vår klass är så jävla bra rent ut sagt och är den första årskullen på typ tio år som gör en ny nollning och planerat allt redan i våras. Bästa klassen på ackis EVER! Vi hade sjukt bra celler också, jag hade hand om total blackout cellen ;)

Efterall nollning var jag en sväng på jobbet och hälsade på innan rep med Benke, det ligger nära house of shapes där vi repar. Har ju glömt och berätta att jag är så sjukt duktig och cyklar till skolan varje dag och nu igår och idag till Horstull. Det är ca 1,5 mil om dagen. Så fatta om jag är trött i min kropp.

Men idag fick jag äntligen besked från banken om mina pengar och jag kommer få tillbaka pengarna. Kommer dock få betala en självrisk på 1200 kr men vad fan jag får tillbaka 9200 kr så jävla skönt! Nu jobbade jag inte en månad i onödan tröts allt :) Varså skönt att få det beskedet! Nu kan jag lägga det bakom mig MEN ha större koll på min väska och kod i fortsättningen. Sista gången jag handlade ngt på en centralstation också kan jag lova!

Nu ska jag hoppa in i duschen innan "The killing" Har sovmorgon imorgon, så jävla värt! Är typ hungrig igen, fastän jag smällt i mig världens största tallrik mat! Välkommern tillbaka till träna-äta-sova livet Johanna!


En liten sneak peak på vad vi kommer göra på cikus, fast i en liten upphottad street version med Benke :)

Kommentarer
Postat av: emma

åh vad skönt med pengarna!!!

2011-08-26 @ 13:17:59
URL: http://naeturfrost.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åååå älskar dansa i neon, kommer du va med varje föreställning, eller vet du vilka, hade ändå tänkt att gå så prickar ju gärna in dig med då :)



Kram!

2011-08-26 @ 14:31:16
Postat av: Nathali

Gud va skönt att du fick tillbaka alla dina pengar, inte kul när det känns som att man har jobbat helt i onödan när alla pengar bara försvinner.



Hoppas att du har det bra uppe i stockholm och att skolans första dagar inte tar kol på dig. Känner att våran första vecka har varit tuff som tusan och jag har nog träningsvärk i hela kroppen. Såg att My frisk hade kommenterat på din facebook, hon kommer nämligen från min skola där jag går nu. Så känns ju inte helt omöjligt att komma in nu när hon gjort det efter bara ett år efter studenten!



Ha det så bra! superkul att ni får dansa med Benke!

2011-08-26 @ 15:15:09
URL: http://inmyhappyplace.blogg.se/
Postat av: Johanna

Till anonym: jag vet inte riktigt än vilka helger jag kommer vara med, schema är inte riktigt satt än men ungefär varannan helg.



Nathali: Ja jag såg att My kom från Lkog och hade gått samma skola som du :) Hon har väl gått base 23 efter gymnasiet tror jag Så absolut det är inte omöjligt, det är vilja som räknas!

2011-08-29 @ 21:34:05
Postat av: Johanna

Anontm: Jag vet tyvärr inte riktigt än vilka helger jag kommer vara med, schemat är inte satt än men ungefär varannan helg.



Nathali: Ja jag såg att My kom frn Lkpg och hade gått samma skola som du. Hon har gått Base23 efter gymnasiet tror jag, så det är absolut ingen omöjlighet att komma in. Det är mycke vilja som räknas :)

2011-08-29 @ 21:36:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0