Dansa i neon

         

Puh
vilken DAG! Det där med mjukstarts vecka börjar mer och mer bli skrattretande. Idag har vi dock bara haft jazz som enda dansklass men sen har vi även haft två timmars rep med Benke i en sjuuuukt svettig danssal med ca 70 pers plus träningsvärken från igår, och den är INTE nådig. Måste skrika varje gång jag ska resa mig upp för att det gör så ont. Och jag som har tränat och tränat hela sommaren, både gym, dans och sprungit men det verkar inte hjälpa tydligen. Har dock inte vart ensam på den fronten hela skolan har gått runt som pensionärer idag.


Idag har vi även fått våra mentorer, och jag blev supernöjd med min. Emma Hedlund heter hon, har bl.a. gjort so you think you can dance scandinavia och massa shower. Tyvärr hade jag inte möjlight att träffa henne idag eftersom hon jobbade men vi ska boka in ett möte så snart som möjligt.

Nu sitter jag och förbereder mig mentalt för morgondagen, vi fortsätter nollningen med "fångarna på ackis" och morgonen fyspass (Hur fan ska jag orka? 40 minuter lår styrka???)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0