Subjazz

Har nyss kommit hem från ännu en Kar&Knut klass. I just loooooooooove it! Får inte sådan endorfin från någon annan klass än dem, möjligtvis Val också :) Idag gjorde vi samma koreografi som i måndags och halva min klass var med så vi hade kul. Börjar komma ihåg uppvärmningen nu med så man kan ta ut sig ordentligt. Bara tre dagar kvar nu innan VILA!

Annars har dagen gått ganska bra. Började med näringslära imorse där vi pratade mycket om adrenalin, endorfiner och vad som händer i kroppen när dem utsöndras. Fortsatte med jazz med Carlsson som faktiskt gick bra. Likaså baletten efter lunch gick helt ok idag. På kompositionen fick visa upp små solon som vi gjorde för typ tre veckor sedan. Och fy fasen jag hade sån ångest inför att visa upp mitt. Hade lite missuppfattat uppgiften och alla hade gjort skitlånga bra solon medan mitt var väldigt kort och simpelt, men jag tog tag i det och visade det ändå. Skönt och få det gjort.

Nu ska jag ladda upp för sista skoladagen innan lovet och sen är det FÖRESTÄLLNING! Kom, kom, kom och titta på oss ettor, tvåor och treor på Balettakademien i föreställningen "Spring reolutions" Lördag klockan 19.00 eller söndag 16.00


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0