Subjazz

Är hemma en snabbis och slänger i mig pannkakor för strax ska jag iväg och äntligen ta klass för Karl&Knut om det inte är fullbokat ikväll. Anmälde mig för en stund sen och har inte fått svar än om det finns plats eller inte. Annars åker jag dit och hoppas på att folk som anmält sig innan inte dyker upp för ikväll ska jag subjazza :)

En ganska seg dag förövrigt som började bra, dog lite men steg mot slutet av dagen igen. Första klassen var som vanligt på måndagsmornar en av mina favoriter konsthistoria med en av mina favoritlärare Lukas. Idag var sista gången för den här terminen så vi besökte honom i hans galleri och kollade på hans tavlor, sjuuuuuukt fina! Hade jag 200.000 på kontot mitt skulle jag lätt köpa en av hans fantastiska målningar!

Vi fortsatte med balett som gick piss rent ut sagt, är så trött nu i både kropp och huvud så jag bara irriterar mig på allt, mig själv, min kropp, vår lärare ja allt. Försökte bara mentalt ta mig igenom klassen.

lunchen sen hade vi möte med rektor Jan om lite grejer vi ettor ville fråga honom vilket var super skönt. Vi får väldigt lite tid med Jan i ettan eftersom han är så fullbokad hela tiden så det var bra att få fråga av sig lite.

Eftermiddagen bestod av tre timmars instudering denna gång med Lottie och jazzkoreografin igen. Jag bara älskar det, nu har vi hunnit drygt fem minuter på koreografin och har ca 1 minut som vi ska göra klart på onsdag. Jag älskar verkligen stilen på den och idag fick jag så fina ord från mina klasskompisar att jag utvecklats massor och hittat stilen på den dansen vi gör :)

Nej nu hinner jag inte mer för strax måste jag sticka och njuta av fantastisk dans :) wiiii

Några av Lukas tavlor, helt fantastiska! Den sista är min favorit

       

       

       


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0