Someone like you

Idag har jag äntligen fått göra "Someone like you" med subjazz. Åhhhhh jag älskar, jag är kär i dans. Speciellt när man har Karl och Knut! Idag har för övrigt vart en ganska bra dansdag. Har inte varit sådär ruskigt trött som jag var i tisdags och igår. På jazzen hade vi vikarie också, Maria Hydèn som ni kanske minns från floorfiller. Gick helt ok på baletten med. Enda lilla minuset med dagen var min fot. Har fått en låsning i vänsterfoten vilket gör att det hugger till i en nerv när jag pointar och står i relevè. Var på öppen dörr hos vår husnaprapat Anna på lunchen och hon knäckte till foten så att låsningen skulle släppa men det gör fortfarande sjukt ont. Jag gillar inte skador, för det är något jag inte kan kontrollera perfektionist som jag är.

Men som sagt dagen gordes nog av Subjazz klassen på kvällen. Om man allid kunde få dansa så fantastiska koreografier som med dem. Hoppas de slänger upp den snart på youtube så ni kan få se hur underbar den är.



Ni har sett den förr men jag tröttnar aldrig, finare låt får man leta efter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0