Glad Påsk

Jag antar att ni har bättre saker för er än att sitta inne vid en dator och läsa min blogg. Så ni kanske förslåter mig för blogguppehållet. Har skickat lite sms blogginlägg iaf. För jag NJUTER av detta väder. Knns helt ofattbart att det är sommar ute fastän det bara är april. Igår invigde jag både grillkväll och äta ute på altan, känns helt fantastiskt. Min påsk har hittils varit underbar. Träffat släkt och vänner och t.o.m hunnit med en sväng till Västervik för fika och sol i skärgården. Idag står det påskmiddag men min släkt i vår sommarstuga på schemat. Ska se till och få ännu mer färg i ansiktet idag och njuta av värmen. Så tills vi hörs igen, lite bilder från gårdagen!

       

       

       

       

       

       

       

       

       

       






Kommentarer
Postat av: Marie

Åh ser riktigt mysigt ut!!

2011-04-25 @ 18:05:20
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0