torsdag

Idag hade vi klass för Malaya jag var såklart förväntansfull och taggad. Men som vanligt så förstör mitt psyke hela klassen. Jag hatar att jag inte kan släppa tanken på att jag är dålig hela tiden. Jag skulle verkligen vilja ge vad som helst just nu för att få lite självförtroende, det är verkligen min största fiende. Det började på diagonalen när vi skulle göra massa kickar och splithopp. jag är varken vig eller stark till skillnad från typ resten av min klass och jag tycker verkligen det är så sjukt jobbigt. Idag speciellt då vi hade klass med tvåorna och jag inbillar mig att alla står och tänker hur låga kickar och dåliga splithopp jag gör. Jag veeeet att jag är fånig men jag kan inte få det ut mitt huvud. Jag blir så arg och bnesviken på mig själv för jag kunde verkligen inte njuta av klassen. Det sjukaste är att Malaya var världens goaste lärare som hela klassen stod och predikade för att det ger så mycket mer att ha självförtroende och inte bry sig om att någon säger att man är dålig, att man alltid är så bra som man gör det till och att vi är ju faktiskt där för en anledning eftersom vi kommit in men jag kunde inte trycka in det i huvudet och gick därifrån besviken. Besviken på mig själv som inte kunde njuta av klassen.

Tyvärr gick det ut över baletten också och jag försökte gång på gång bara åtminstonde låtsas att idag tycker jag att jag är bra men varken psyket eller kroppen orkade det idag tyvärr. får försöka ladda om till imorgon då det redan är fredag.

                                                         

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Åååå så dumt :( Blir ledsen för din skull, förstår hur det kan kännas, så känner vi nog alla ibland, men klart du ska njuta nu Johanna!!! Tänk som sagt alla som sökte, nu är du en av dom!! Och du har ju massa styrkor som inte de andra har, dina ben kommer, tänk om ett år på BA...det är ju inte meningen du ska vara proffs utan bli ;D



Stor KRAM till dig! Låt kroppen vila ordentligt i helgen :)

2010-09-30 @ 19:50:05
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com
Postat av: tess

Du måste troooo på dej själv:) Börja med mental träning, det hjälper men det kan ta ett tag. Kraam tess

2010-09-30 @ 20:27:57
URL: http://thereselarssons.blogg.se/
Postat av: Marie

Lilla vännen då!! Så där får du bara inte tänka, det var väl precis detta som du skulle bli av med enligt samtalet du hade. Tro på dig själv för sjutton. Du har ju utvecklats massor och det är just därför som du har kommit in på BA...:)Hoppas allt är bra i nya lägenheten och ta det lugnt i helgen och vila upp dig!!



Kram o puss!

Älskar dig massor!

♥♥♥

2010-09-30 @ 23:21:08
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0