Onsdag

Min tröttvecka verkar bara vilja fortsätta. Idag var tyvärr ingen skillnad. Däremot lyckades jag skrapa ihop lite energi på jazzen och streeten för att det var så in i helvetes kul! Älskade dagens streetlektion. Gick så mycket bättre än förra med koreogafin. Idag visade vi även upp två och två för varandra på jazzen och det kändes så mycket bättre än sist. Det märktes på alla att vi kände oss mycket lugnare och inte fick blackout och sånt. Bra det där att man lär sig.

Imorgon har jag sovmorgon till tio och sen ska vi ha klass med malaya i jazz tillsammans med tvåorna då alla andra lärare har möte. Åhhh ska bli så kul. Malaya kommer från LA och undervisar på the edge, en dansskola där alla sytycd koreografer undervisar som Mia Michaels och Sonya Tayeh. Det är även från malayas klasser som karl och Knut typ fått all sin inspiration ifrån, hon är tydligen jättekninsk och lyrisk. Kommer bli så kul. Mitt enda orosmoln är hur vi ska få plats 55 pers i salen imorn :/ Men man kommer säkert inte tänka på det under klassen för det kommer vara sååå kul :) 

                         
                                                 Malaya

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0