onsdag

Sitter och kollar på kungarna av tylösand. Verkligen ett sånt där hat program som man bara inte kan låta bli att titta på. Tycker så synd om dem stackars människorna som är med där samtidigt som jag som sagt inte kan sluta titta på sådana program. Jag gillar ju lite hat tv som hollywood fruar och sånt, gillar att störa mig på folk på tv haha.

Idag var min kropp lite piggare eller ja iaf på första klassen haha. Vi hade snack med Jan vår rektor imorse för vår musiklärare var sjuk. Han pratade en massa med oss om vad vi tycker hittils och även lite om hans karrär. visste inte att han gjort så mycket som han gjort. Han var bl.a. med och startade två kända jazzkompanier på 80 och 90-talen ett som Jennie Widegren och david dalmo var med i innan bounce.
Sen hade vi modernt där jag kände mig lite piggare i kroppen igen. Var några stycken från en klass i växjö som var och kollade på klassen med och då blir man alltid lite mer skärpt.
Sen var det lunch och ytterligare en tuff klass med Adrienne då tröttheten började krypa på igen. Fick köra pliè delen 3 grr av olika anledningar och sen en massa tuff styrka med 90 grader benställning och en massa planka. En stackars tjej i klassen svimmade efter styrkan herrejesus. Man märker verkligen att klassen börjar bli trött nu och adreienne pratade med oss efteråt om hur viktigt det är att inte träna efter skolan och ta det lungt med jobb och känna efter hur kroppen mår nu i början.
Sista klassen var street och då hade jag inte mycket energi kvar. Fick köra en massa grundsteg och poping. Så kul att göra något där man slipper tänka teknik och lyssna på bra musik. Nästa gång ska vi börja på koreografi :)

                     

Kommentarer
Postat av: Elina

Shit vad ni kämpar på. Att ni orkar, jag hade svimmat tio ggr om redan om jag vore er ;)

Ta´t lugnt :)

Puss

2010-09-16 @ 17:46:42
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0