måndag

Idag är en mörk dag. Allting kändes tungt imorse. Jag vet inte ens vart jag ska börja med allt som gick fel i valet. Jag hoppades verkligen in i det sista. Det man får hoppas på nu är att MP står på sig och inte viker sig för att få makt för då kan de glömma min röst i fortsättningen. Jag hoppas och tror blindt att till nästa val så har folk förstått att en "vanlig" människa med en normal inkomst inte tjänar på denna regerings politik och att alla jävla sverigedemokrater slår någonting hårt i huvudet och och vaknar upp och förstår vad det är för parti och åsikter de har röstat in i regeringen. Kanske borde införa lag på att visa filmen american history x i skolan så att ungdomarna fattar vad de gör. Tycker synd om de det är allt jag kan säga. kolla in klippet nedan, det bevisar ju bara vilken intelligens invå de flesta sverigedemokrater befinner sig på.



Nog om det, denna vecka har vi inlett den röda veckan på ackis. Röda veckan betyder att allt är tuffare och jobbigare än grön och gul vecka alltså inga frågor, lite snack, mycket hopp, mycket styrka och bara KÖR!
Detta fick vi verkligen erfara på A:s jazzklass idag. Styrkan var tuff och vi har öven börjat på en ny koreografi idag som var åh så jobbig men ååååhhh såå bra, mycket hopp, slag och ner och upp från golvet. Vi kör till Marilyn Mansons låt "this is the new shit" I loved it! Bästa koreografin hittils med A! Nästan Karl&knut koreografi på den :) här är förövrigt en video på K&Ks koreografi till den låten

      

Kommentarer
Postat av: Moa från es

Fasen va duktiga ni är. Så glad för din skull. Hoppas du trivs och tycker att det är värt all svett och alla ömma muskler. Heja hejs Johanna en prima ballerina.

2010-09-20 @ 22:16:28
Postat av: e

alltså jag dör, jag vågar knappt inte titta :P

2010-09-22 @ 13:19:03
URL: http://naeturfrost.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0