tisdag

Herregud vilken dag! Har varit så trött så det finns inte! Jag har verkligen kämpat mig igenom denna dag som bestått av 

*Fys

*Modernt

*Balett

*Teater

Var bara teater lektionen som gick bra idag. Fy fan vad jag skrattade idag. Flera gånger så bara rann tårarna för jag skrattade så mycket. Vi skulle göra en improvisation där vi fick dra olika kort ur en kortlek där spader var ilska, hjärter glädje, ruter rädsla och klöver sorg. Så beroende på vilken siffra det var på kortet skulle man spela olika mycket i sina känslor samtidigt som man fick en scen av vår lärare. Roligast idag var lätt Rebecca och Laerke, skrattade verkligen så jag grät.
Nu ska jag hoppa direkt i säng för imorgon blir ytterligare en lång dag på denna röda vecka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0