onsdag

Åh idag har med varit en bra dag, en jättebra dag desstutom. Är så glad på min kropp som faktiskt var rätt pigg i kroppen hela dagen idag med. Den här dagen kan verkligen sammanfattas i svett. Gud vad fräscht det låter haha men det är så det går till på ackis.

Idag hade vi som sagt afro med Malin Wiskari. Åh jag säger det igen jag älskar Malin, hon är så fantastisk. Glad, söt, insprirerande och duktig. Vill ha henne mer! och afro var såååå roligt. jag vill verkligen ha det på schemat. Det är så mycket energi och glädje och jag älskar dansstilar där man får svanka och slänga med håret haha :) Lägger upp en liten film här nedan på koreografin vi gjorde i slutet på klassen.

Efter lunch hade vi jazz där vi blev indelade i grupper som ska gå igenom koreografin så att vi gör den så lika som möjligt imorgon när vi ska visa upp den.

Sist hade vi street där vi fick en ny koreografi som gick i ultraterapi minst sagt. Så sjukt frustrerande, awhh jag hade gått och väntat på att Daniels koreografier skulle utvecklas till såhär svåra. Får öva en del på den tills nästa vecka så jag kan den då. Men kul var det, det är det alltid med street.

Efter skolan var slut stannade jag och Tyra kvar och körde en timmes lång strech och prat. Nu har jag iaf fått en koreografikompis till slutföreställningen, yeej!

Drog även en snabbis till sturegallerian för att se om mina skor fanns kvar men såklart var de slut i hela Stockholm och centrallagret på scorett med, så jag får nog ta och glömma dem där skorna. buhuuuuu, vad ska jag göra nu, det var ju drömskorna och jag vet inte om jag har lust att lägga 1200 spänn på den dyrare varianten. Får ta och fundera på det tills imorn. 

     

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Å det där med självförtroende måste ju växa när du ser dej själv!!! Du är ju sjukt grym Johanna, är helimponerad!!!

Har sett klippet nu säkert 10 ggr, hahaha....så härligt, vilken skola, vilket liv!!!



KRAM

2010-10-14 @ 19:56:07
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0