måndag

Idag har varit en ganska bra dansdag. Började med danshistoria där vi hade en gästföreläsare som heter Linda Forsman som var där och berättade om sin karrär. Hon var bl.a. med och skapade kompianiet vindhäxor som är ett ganska känt modernt kompani. Alltid intressant att höra folk berätta om sin danskarriär.
Efter det var det balett som gick helt okej idag. Efter lunchen jazz i världens minsta sal, hates it! Och sen modernt med en vikarie idag. ja vet inte riktigt vad jag ska tycka, har väldigt väldigt svårt för sådan där konstig modern, speciellt nutida dans så jag tyckte mest klassen var rätt seg och kollade mest på klockan så jag kunde sluta :)
Efter skolan stannade jag kvar en timme och stretchade, duktiga jag :)

Förresten finns klippet uppe nu på fejjan där vi dansar gaga koreografin. Vet inte om ni kan se den om ni inte är väk med Rebecca men gå in på min sida och testa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0