måndag

Pustar ut framför NY fruar, älskar sådana program där man kan sitta och skratta över hur dumma dem är. Alltså hon Åsa och Gunnila är ju helt otroliga!
Idag var första dagen på röda veckan och även min städvecka. Awhh inte kul vecka. Men det gick bra, kom ihåg i sista stund på rasten att jag hade städvecka i köket så jag hann torka alla bord och micro. Klasserna lite tuffare än vanligt med mer hopp och mindre snack denna vecka. Gjorde för övrigt 95 armhävningar i uppvärmningen. Awhhh döda armar sen. Fick en ny koreografi på jazzen med. Lyriskt denna gång till Pinks "Dear mr president".

Imorse hade vi danskunskap där vi pratade om Merce Cunningham en riktig intresant person inom modern dans. Var bl.a. han som var med och startade post modernism inom dansen och var även verksam som dansare och koreograf till han var 80 år. Shit vilken snubbe och vilken inspiration. Tror jag ska göra mitt arbete om honom sen senare i höst.

Efter skolan var jag kvar en liten stund med Therese, Rebecca och Carola och hade lite stretch och massage stund. Carola stretchade ut mina höfter och lår med någon special stretch så nu känner jag mig mjuk och öppen i höfterna.

Nu blir det lite mer uppladdning inför resten av denna jobbiga och tuffa vecka. Sen är det bara 9 dagar kvar innan lov :) yeej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0