fredag

Äntligen fredag! Inte för att jag ansträngt mig så mycket den här veckan när jag varit halvsjuk och jag ska ju faktiskt jobba imorgon, men ändå! Idag har jag haft en sån där halvbra dag. Hade ju inte haft balett sen i måndags så kroppen kändes relativt pigg på stången men tog emot lite på golvet.
När den andra gruppen hade balett så kollade min grupp på det vi filmade för två veckor sen och jag blev faktiskt postiv överraskad. Jag kommer ihåg sist när jag blev filmad på en balettklass på förberedande hur sjukt dålig jag tyckte jag var sen när jag tittade på filmen. Men idag så var det inte så farligt. Det var som Evelyn sa det som man trodde skulle se dålig ut såg faktiskt riktigt bra ut och tvärt om , saker man inte tänkt på uptäckte man såg inte så bra ut.
Efter lunch hade vi jazz med Therese fernström igen. Var lite halvengagerad i uppvärmningen, hade fått en riktig huvuverk. Sen på digonalerna blir jag alltid så opepp när vi gör splithopp som resten av klassen älskar. Men jag ser verkligen så fantastiskt fånig ut när jag försöker mig på det så det är mest jobbigt. Så jag var lite nedstämd när vi började med koreografin sen som inte tog så lång tid att försvinna för ååååååååååååh vilken rolig koreografi till Lady gagas telephone vi gjorde. Hade verkligen hoppats på just den låten igår när Therese sa att vi skulle köra Gaga idag.
Min klasskompis Rebecca filmade sista gången vi körde så hon kanske kan skicka den till mig så jag kan lägga upp den här :)

Imorgon blir det jobb som sagt och om några veckor är det bestämt att jag ska passa Siri och lea igen, åhh längtar :)
Nu blir det idol resultat go Olle och Linnea.



                                         Den här gjorde vi lyriskt till igår

Kommentarer
Postat av: Marie

Låter som om du någolunda är på bättringsvägen... Men vad kul med Siri och Lea, såg så söt♥ ut i sina rosa byxor. Du får väl hälsa på dem innan, de blir säkert jätteglada...:) Hoppas jobbet går bra i helgen!

Puss o Kram!

2010-10-09 @ 00:10:38
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0