torsdag

Fy sjutton vad jag är glad att det är fredag imorgon. Den här dagen och morgondagen behövdes kan jag säga. Imorgon har jag nämligen sovmorgon och början inte förrän halv elva, skönt! idag hade vi också bara två klasser sen slutade vi efter lunch. Det var så jädrans skönt. Alla som gjort nummer till föreställningen skulle visa upp dem för lärarna idag och få feedback och vi som inte har gjort någonting fick sluta. Så skönt. Jag skulle jobba idag med att passa barnen så jag blev lite sur först när jag förstod att jag fick sitta och vänta i skolan i tre timmar men så ringde jag till Linda och som tur är var hon hemma med Siri så jag gick och hämtade Lea på fritids så kunde Linda åka till jobbet lite tidigare och jag fick sluta redan vid sju. Skönt! Idag badade jag skitungarna haha höll på att skratta ihjäl mig Siri är helt galen i vatten. Så söta.

Min nacke måde heller inte så bra idag. Fy fasen kan inte titta ned för jag har så sjul träningsverk så moderna klassen idag var inte kul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0