tisdag

Äntligen är den här dagen snart slut. Har varit en otroligt seg dag och imorgon kommer bli likadan. Jag gick upp klockan fem imorse för att börja jobba två timmar innan skolan med att lämna barn på dagis och skola. Puh! Sov heller inte så bra för jag är alltid så orolig att jag ska försova mig när jag ska upp och jobba sådär så det blev inte många timmars sömn inatt. ja denna dagen har varit lååång kan jag säga.

Dock var dagens tetater lektion mycket bra :) Vi började med att improvisera med olika känslor vilket är otroligt nyttigt då jag tycker det är så svårt. Vi började med ilska och vrede som skulle eskalera mer och mer. Så otroligt svårt och det som är svårast är vekrligen att inte brista när någon får ett vredesutbrott. Sedan gjorde vi med glädje och det är också sjukt svårt att hålla sig när halva klassen står och hoppar och skriker av glädje. Jag skrattade så jag grät när jag kollade på.
Det sista vi gjorde på klassen var att härma varandra, låter knäppt men vi fick gå upp en och en och gestalta någon i klassen utan repliker. I vissa fall sjukt svårt och andra väldigt enkelt man såg direkt vem det var. När de skulle gestalta mig jorde tre stycken någon sorts balett imitation vilket jag tyckte var ganska komiskt. Jag har alltid upplevt baletten som mitt svagaste ämne och det var ju lite ironiskt att de flesta tänkte på något jag gör i baletten först och främst.

Nu ska jag värma mig lite glögg och sen blir det nog sängen så jag orkar morgondagen.

Kommentarer
Postat av: Marie

Åh vilka mysiga mornar...:) Men förstår att du är trött.



Du är hård mot dig själv i baletten, du är mycket mycket duktigare än vad du anar...:) Det är det där med självförtroendet, you know!!!...



Kramar♥

2010-11-30 @ 20:53:51
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: Marie

Mysigt med tjejerna på mornarna, men jag förstår att du är trött...



Roligt med baletten, du är bättre än vad du tror, det är det där med självförtroendet...:)

Kram!

2010-12-01 @ 19:37:20
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0