tisdag

tyvärr så har den där skadedagen utvecklats till en skadevecka. Fick tyvärr sitta rätt mycket idag och ta det lungt för knät gör ont ont! Som tur är har jag inte kännt av höften och armen men knät gör ont. Damnit. Hoppas att vila ska få det ordning igen. Jag var iaf med på fyspasset på morgonen med meeer ben styrka. Det var samma vikarie som förra veckan och herrejesus vad den benstyrkan är jobbig. 35 min bara ben och rumpa. På slutet stod vi två minuter i plankan med raka armar, tror jag glömde skriva att vi stod tre minuter i riktiga plankan förra klassen. Känns så skönt att man blivit så stark, i somras orkade jag 20 sek i plankan nu står jag 3 min :)

Fick sätta mig sen på moderna och på baletten hade vi samtal och egna övningar. Samtalet med K gick bra. Hon är fortfarande på mig om mer känsla hon tycker jag är en för duktig elev som måste släppa perfektionen och ge allting mer känsla. Så nu får jag väl lyda fröken och göra det.

Sista klassen var teater där vi fortsatte visa upp texerna för varanda. Jag och Helle gjorde vår idag och det gick fint. Kul att vi testat på att läsa text med och känna att det funkar. Återigen min klass är så begåvad och duktig på allt, jag slutar aldrig att förvånas över alla i klassen som har så fina egenskaper i olika saker. <3

Bilder från helgen


                                                      På Vapiano
              

               

              

              

              

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0