söndag

Ja jag lovade visst bilder från i torsdags men blev lite busy igår. Började skriva på min uppsats i om en modern koreograf. Jag hade ju bestämt mig innan för Alexander Ekman och tyvärr fanns det inte så jättemycket fakta om honom. Men jag orkade inte börja tänka om och lägga massa tid på att fundera ut en ny person så jag började skriva. Tyvärr gick det inte allt för bra, ganska segt och det märktes att jag inte skrivit en uppsats på nästan fyra år. Snart har jag skrivit en sida haha tänkte avsluta den idag, första sidan alltså. Har ju gjort upp i min planering att jag ska skriva en sida per helg nu fram till nästnästa helg. Jag orkar aldrig skriva allt på en gång.

Igårkväll åkte vi ju också till min morbror och hans fru för att fira fina mormor som fyller år idag. Men här kommer iaf bilder från i torsdags 

                                         Paolo Roberto föreläste
 

                                        Stipendiaterna på scen
            

                                          Tar emot checken
            

            

            

            

             

            

                           Artikeln om mig i Vimmerby tidning
            


Kommentarer
Postat av: emma

fan vad du är duktig :)

2010-11-24 @ 15:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0