onsdag

Så var det redan onsdag och imorgon kommer jag bara vara med en klass innan jag måste åka till smålandet för att ta emot mitt stipendie. Hade gära varit i skolan hela veckan men jag tror även att min kropp behöver vila nu, speciellt mitt knä, handled och höft. Gud hoppas bara det är överansträngt så det inte fortsätter såhär.

Knät har dock känts lite bättre idag så jag har varit med på nästan allt på moderna och jazzen, Fick skippa hoppen på jazzen tänkte att det inte är så bra för stackars knät att utsätta sig för en massa hopp.

Måste bara slänga upp det här klippet. Sista låten från Håkan konserten och 10.000 människor som kör. Och den fina repliken "Musiken slutar aldrig" Ingen ville gå därifrån och Håkan var nog den som mest inte ville gå därifrån. Håkan kan nog var det mest älskade artisten i sverige. Fina fina Håkan.


Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Så galet bra Håkan, bara ryser!! Ja men synd du måste bryta mitt i veckan, men ser fram emot imorgon :)



Vi ses!

2010-11-17 @ 21:53:18
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0