måndag

  

Tänkte bara slänga in en liten video som ni måste se, sjuuuk dansare. Lägg hans namn på minnet Chaz Buzan.

Idag har varit en lång och skön höstlovsdag. En liten sväng till ungdomsmottgningen bara som man aldrig hinner anars. Måste bara passa på att tipsa om stadsmissionens ungdomsmottagning som är den bästa i Sthlm. Jag har varit runt på en del innan jag hittade den här bl.a. på Lidingö som var inkompetenta men denna är helt fantastisk. Så jag måste starkt rekommendera denna, den ligger på stortorget i gamla stan, heelt fantastisk personal!


Kommentarer
Postat av: Marie

Wow!!! det var nog bland det värre jag sett, helt otrolig...:)



Kram!

2010-11-01 @ 21:20:02
URL: http://marielindqvist.blogspot.com
Postat av: evelyn

hahha jag var också på u-mottagningen idag.. för att det är lov och man hinner aldrig annars.. fast jag går på söder vid maria... :)

2010-11-01 @ 21:55:33
Postat av: Johanna

Haha vad roligt Evelyn, men som sagt man måste passa på med sånt när man är ledig. Jag har också varit på söder vid maria när jag bodde där, tyckte den var helt ok. Men gamla stans är bäst, helt fantastisk personal.

2010-11-02 @ 09:16:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0