fredag

Och där var visst lovet slut. Buhu. Ja eller helgen kvar men det räknas ju inte med som lov egentligen. Fast i smyg börjar jag visst längta lite efter skolan. Blev väldigt rastlös idag, har ju mest bara slappat hela lovet förutom när mamma var här och kollat på film och playkanalerna. Men min kropp och hjärna med för den delen behövde nog det och nu längtar jag efter skolan och att få röra på fläsket igen :) Efter lovet blir det ju en massa nya ämnen och lärare med och det gör ju att det blir lite spännande att komma tillbaka med!

                                         På Vapiano igår
      

                                         Mammas pasta
  

                           Förresten bullarna jag bakade i tisdags
  

Kommentarer
Postat av: Maja

snygging på vapiano!!

2010-11-06 @ 01:34:17
Postat av: Elina

Dom där bullarna godkänner jag inte till nästa helg ;) hihi

2010-11-06 @ 20:45:56
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0