torsdag

Himla skit! Jag som hade tänkt åka till Göteborg i helgen, skulle äntligen försöka få det att bli av. Men nu får jag inte tag i någon biljett. Hade så hoppats på att få tag i en sista minen idag men det verkar hopplöst. De släpper inte fredags biljetter i sista minuten fastän det finns kvar. Så sjukt dåligt! En enkel biljett kostar nu mellan 700-1000 spänn! Inte klokt! jag hade ju lätt åkt bil själv för mindre pengar. Fan då att jag ska vara så dålig på att köra. Ja så nu ser det väldigt mörkt ut för min gbg tripp i helgen. Det jag hoppas på är kanske att de släpper de senaste tågen imorgon kväll i sista minuten annars är jag screwed. Alla bussar är helt fullbokade också. Skit.
Så håll tummarna för att jag kommer iväg imorgon.

Kommentarer
Postat av: Ankiepankies

hoppas du får tag i en biljett!

2010-05-27 @ 18:04:59
URL: http://ankiepankies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0