tisdag

Glad, danstillfreds och trött tänker jag snart gå och lägga mig. Dagens K&K klass gick sååååå mycket bättre än i torsdags. jag kände mig pigg, stark och hade åtminstonde lite mer självförtroende än sist. Började på en ny koreografi med och denna gången äntligen var det till en av deras mest berömda artister de koreograferar till som jag älskar! nämligen Antony and the johnsons. Och såklart var det ju världens finaste koreografi med sjukt mycket hopp och sjuka golvgrejer, ni ska få se i videon nedan. Så imorgon lär jag ha FETA blåmärken igen på knäna och även mitt i handflatan som jag slog till ordentligen en gång när jag slängde mig ner på golvet.

Idag har jag också äntligen avslutat på investerum. Var där på förmiddagen och skrev på lite papper och rensade mitt skrivbord. SÅ skönt! Nu blir det bara Siri och Hemfrid. Passade för övrigt Siri sen på eftermiddagen. Sjukt mysigt, hon är nog den sötaste levande ungen på denna jord. Idag var också första gången hon inte grät när hennes pappa gick :) yeej känner mig lite stolt där. Hon var på så bra humör idag med och skrattade hela tiden så fort jag sa eller gjorde något knasigt. Awhh love that baby, kommer aldrig kunna sluta där. 


                                                 Den här gjorde vi idag, från ca 1,55 min
       

Kommentarer
Postat av: Tess

Hello! Dansar du på ackis på tisdag? Jag har en enda ledig dag denna vår, tisdag. Tänkte pssa på & komma och ta kanske balett o jazz! Kram Tess

2010-05-07 @ 19:44:17
URL: http://theresiast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0