tisdag

Några bilder som jag inte hann få upp innan bettarierna till datorn dog i söndags i bilen.









Sänder en liten tanke till min älskade syster som igår blev avkastad av en häst på gården hon jobbar. Stackarn fick bäckenet flyttat två cm av smällen och hon ligger just nu med smärtor i hela höften i väntan på att en kiropraktor kan flytta tillbaka bäckenet. urscha blev så ledsen när mamma ringde, Elina som bara hade tre veckor kvar att jobba på gården, nu blir det inte mycket mer med det. Det fick bli för mamma och pappa att åka ner och hämta henne på fredag. Hoppas så hon blir bättre snart. Nu blir det binngen för mig efter tre stenhårda timmar i danssalen, mina lårmuskler värker!


Kommentarer
Postat av: Elina

Tack för omtanken syster <3

2010-05-12 @ 11:16:16
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0