söndag

Sitter och skriver ett litet snabbt i inlägg i bilen på väg till Linköping. Ska bli en snabbvisit över dagen hos Nickes kusiner som fyller 7 år. Synd bara att vädret inte är som igår, fy fasen vad skönt det var. Jag spenderade dagen med Rebecca och Maja. Först låg vi flera timmar i rålis bland alla andra tusentals solsugna stockholmare och solade. (är duktigt röd om vaderna som jag av någon anledning fick för mig att inte smörja in) Sedan satte vi oss på en uteservering och käkade lite thaimat. Blev ett mysigt avslut då Maja följde med mig hem och vi kollade på finalen av jakten på Julia och sen séx and the city filmen som Maja aldrig sett.
Hoppas molnen försvinner här snart så vi får se lite av solen idag iaf, vaknade imorse av att det spöregnade ute, urscha inte direkt sugen på att gå upp då. 

                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0