måndag

Ojdå då var det visst vardag igen och nästan en vecka sen jag skrev sista blogginlägget. Ja jag vet jag ska skärpa mig, ser på mitt besökarantal direkt att det sjunker när jag inte skriver på länge. Men jag får väl skylla på långhelg, underbart väder och svärföräldrar på besök. jag jobbade dock i fredags men då var vädret inte super najs.
Lördag däremot var det verkligen sommar här i Sthlm, för en gång skull prickar man in rätt stad i detta avlånga land. Vi drog med oss svärföräldrarna ut till vaxholm och chillade och solade. Underbar dag.
Söndag hade Nicke och jag vårstädning då sommarvädret gick och gömde sig igen. Putsade alla fönster, rensade avlopp och annat roligt man måste ta tag i ibland.
Ida kom visst sommarvädret tillbaka. Awhh jag blir så lycklig då. Alla träd i sthlm hade visst slagit ut under en natt så nu doftar det så gott i hela stan. I LOVE IT!
Lite bilder på det så ska jag gå och lägga mina blåstäckta fötter och lyssna på lite sommarprat tills jag somnar. Snart är det dags igen. :)
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0