tisdag

Oj oj ojdå, har visst total glömt bort bloggen. Haft fullt upp hela helgen. Nu när Nicke är i Österrike och jag är själv har man helt plötsligt ingen tid alls när jag måste fixa allt själv.
Lördags var iaf en fin dag på stan med Oline och Rebecca. Det var tio grader och strålande sol hela dagen i Sthlm. Underbart! Kvällen spenderade jag hos Rebecca, vi lagade mat och kollade på film. Söndag var bara fixdag. Tvätta, städa, handla, laga mat och sånt nödvändigt inför veckan.
Nu har jag en låång vecka framför mig. Vädret vände visst tillbaka till vinter och det känns bara långt till sommar och vår. Suck. Olika framtidsplaner snurrar i huvudet och jag har beslutsångest inför allt. Nä jobbet väntar, snart lunch!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0