söndag

Snälla snälla sverige nu får ni ge er?! Anna Bergendahl? Det är bara att strunta i eurovision i år med då. När vi nu har en europeisk jurygrupp som visade tydligt vilka nummer som hade funkat i europa väljer sverige ändå att rösta på tråk Anna. Och jag håller med om att låten var fin, men det räcker inte. Varken låten eller Anna är tillräckligt bra. Det är bara att titta på förra året när den europeiska juryn klart röstade fram Måns och vi svenskar envisades med att rösta på Marlena Ernman, och se hur bra det gick? Nä nu är jag trött på det här med svenska folkets röster, det funkar inte. Kolla bara på let's dance och jävla Willy. Jag blir så trött.

Igår spenderade jag iaf dagn och kvällen med mina fina Oline, Maja och rebecca. Först gjorde v en vandring på isen runt norr mälarstrand i det underbara vädret. När vi blivit lite frusna satte vi oss för en långfika på kungsholmen. På kvällen sen gick vi och handlade lite mat och åkte hem till becci och lagade supegod chili con carne med en massa tilltugg. Älskar och spendera tid med mina fina :)

Kommentarer
Postat av: Rebecca

LOVE IT!

2010-03-14 @ 18:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0