onsdag

Får ursäkta bloggtorkan, men denna vecka är det sportlov=ingen dans och kom visst på att jag inte har någonting annat att skriva om. Mitt liv går verkligen bara ut på en sak och det är dans. Denna vecka ser tråkigt nog ut såhär
1. gå upp på morgonen
2. åka till jobbet
3. spendera sju timmar med att ringa tråkiga människor (kanske hinna med lite bloggläsning och facebook däremellan)
4. åka hem
5. slänga mig i soffan och ligga kvar där resten av av kvällen
6. gå och lägga mig

Kul va? Inte speciellt. Jag saknar dansen. Men jag njuter lite också, behöver vila mina muskler.

Och by the way för er som såg mästarnas mästare igår så skulle jag försöka se om jag kunde vara bättre än dem med heliumballongen (alltså en tävling i hur länge man kan stå med armarna upp i luften) och slog de faktiskt allihop weeei. 20 minuter stod jag, men det var INTE lätt kan jag lova. Jag stod typ och grät i slutet för att det gjorde så ont. Så det var bara på ren jävla vilja som jag klarade det och förhoppningsvis lite balettträning också. Jag står ju faktiskt med armarna rakt ut i en och halv timme varje dag. Men jag garanterar er att jag får sota för det idag, för fy tusan vad ont jag har i mina axlar.


                     
  Dålig bild men bara för er som inte förstod "står med armarna rakt ut" så står jag såhär 1,5 timme varje dag

Kommentarer
Postat av: Marie

Du är ju helknäpp, men med din järnvilja kan du väl ta dig igenom vad som helst!!!

Kramar syns i helgen!!!

2010-03-04 @ 22:30:34
URL: http://marielindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0