onsdag

Haha hittade precis de här klippen på ackis hemsida. Kommer ni ihåg för några veckor sen att jag skrev att et var en tjej och filmade på våra klasser. Här har ni resultatet från balettklassen och jazzklassen. I jazzklippet är det jag som har helsvart på mig och står längst fram i mitten mestadelen av filmen och i balettklippet har jag svarta tights och ett vitt linne och står vid stången i mitten. Det roligaste är i balettklippet precis i slutet när de filmar in  mig när jag står och hänger vid en balettstång och ser helt uttråkad och lat ut haha. Men enjoy!


           

           

Kommentarer
Postat av: Elina

haha roligt o se! kul att du är med jätte mkt i båda filmerna ju :)

2010-03-17 @ 15:14:54
URL: http://lindqvistelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0