fredag

Yes jag lyckades faktiskt med streeten igår. Hängde med hela klassen, ja förutom sista lilla biten på slutet men den hängde typ ingen med på för vi fick en superlång koreografi. Härligt att det börjar ge med sig med streeten äntligen då känner man att det faktiskt går med lite träning.

Så idag var det fredag igen, underbart! Blir nog en lugn helg igen. Jag kommer inte vara så hitta på sugen förrän det verkligen blir vår på riktigt. Men någonting med mina fina blir det att hitta på imorgon iaf. Får se vad lite senare. Nu blir det lunch ett samtal till becci som inte behagar svara i sin telefon. Min mage skriker verkligen efter mat.

                    

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie Holmberg

Så himla snygga tjejor!!! Ha en bra helg!

KRAM

2010-03-12 @ 18:59:13
URL: http://www.holmbergarna.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0