torsdag

                   

Yeej jag kom in på daybase :) Skönt med positiva besked. Jag kände det på mig för det gick ovanligt bra för att vara en audtition, MEN jag har verkligen lärt mig att man aldrig aldrig kan vara riktigt säker. Så nu gäller det på måndag! Fy fan vad jag ska rocka fett och komma in på ackis!

Dena vecka har för övrigt varit helt crazy! Jag har suttit på olines område fönsterputs denna vecka när hon har semester och det mina vänner är minsann ingen pice of cake! Stress stress stress för att hinna göra allt på en fyra dagars vecka samtidigt som telefonen inger hela hela tiden med nya beställningar och fönsterputsare som åkte fel, inte har rätt portkod, tar sönder fönster m.m. Ja herregud jag trodde verkligen jag skulle bli tokig igår. Hann inte ens gå på toa och slängde i mig mat på tio minuter, ja herregud. Jag är glad att ag är klar med den avdelningen nu och ska tilbaka till barn och senior service efter auditon, där kan jag iaf mina grejer!

Var sista dagen med Siri idag också. Ursch kändes bedrövligt. Men kommer troligtvis vara tillbaka i höst även om jag kommer in på ackis för Siri kommer ju ändå gå på dagis och de ville gärna ha lite privat hjälp med tjejerna på kvällar och helger ibland :) Men jag kommer sakna den där skruttungen något så otroligt. idag på eftermiddagen var vi och plaskade i en pool som ligger en bit bort från där dem bor. Hon är helt vattengalen ungen. Skrek som en gris när jag var tvungen att plocka upp henne ur vattnet och gå hem. Fick en jätefin orkidè med av Linda som sommarpresent, så himla gulligt!

Men nu är jag iaf hemma i småland för att fira midsommar. Ska bli sååå skönt. Släppa jobb och bara njuta av det fina vädret som ska vara i helgen med :) Och ladda rejält inför nästa veckas hårda prövningar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0