tisdag

Fy sjutton vad jag är trött i kroppen. Gick inte alls bra idag, skönt att det inte var jury dag. Baletten funkade inte alls, snurrarna gick åt helvete och jag blandade ihop alla steg med varandra. Jazzen gick också sådär, diagonalerna bra men koreografin satte jag inte alls. Hade rektorn inte och inte Therese, han har väldigt speciell stil om an säger så. Var väldgt mycket lika steg så jag blandade ihop hela koreografin. Hoppas det går bättre imorgon. Kom även på att jag nog ska göra sångprov imorgon med. Det var tydligen så några som sökt musikal i å så dem undrade om det var några som ville göra sångprovet med bara som plus i kanten. Så jag gick och letade i deras notskåp och hittade en gammal nittiotals klassiker som det får bli imorgon. Nicke harhjälpt mig lite och spelat med gitarren och med pitchen i de svåra partierna. Hoppas som sagt det ger ett litet plus.

Slängr upp en lite utökad version av solot som jag nästan gjorde klart idag. Ska ändra en massa massa, gillar inte vissa steg som man upptäcker man inte gör så snyggt när man ser det filmat. Hoppas jag hinner klart det imorgon så jag kan öva hela torsdag.

                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0